کارگاه «مروری بر استراتژی‌های تبلیغاتی در متاورس: از طراحی تجارب خلاقانه تا ایجاد تعامل مؤثر با برند در ماینکرفت»

کمیته فعالیت‌های آموزشی بخش ایران IEEE کارگاه «مروری بر استراتژی‌های تبلیغاتی در متاورس: از طراحی تجارب خلاقانه تا ایجاد تعامل مؤثر با برند در ماینکرفت»
(An Overview of Advertising Strategies in the Metaverse: From Designing Creative Experiences to Interact Effectively with Brands in Minecraft) را با ارائه مریم طایفه محمودی (دکتری هوش مصنوعی، عضو هیات علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) و محمدصالح اسدی (کارشناسی ارشد کارآفرینی، مدیرعامل استارتاپ موبیشا) در تاریخ دوشنبه ۱۴۰۳/۰۹/۱۳ ساعت ۱۷-۱۹ برگزار می‌کند.

لینک جهت ثبت نام و درخواست صدور گواهی:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScPXiGaAsy7pog32rs2-anN1vMZcpIAksAuQpOuwSGy8XDbNQ/viewform?usp=sf_link

لینک اتاق مجازی :
https://vc14.sbu.ac.ir/lms18-14/

شرکت برای عموم آزاد است

کارگاه «مروری بر استراتژی‌های تبلیغاتی در متاورس: از طراحی تجارب خلاقانه تا ایجاد تعامل مؤثر با برند در ماینکرفت»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *